Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Ibland får han alla rätt

Idag när jag var helt slut i rutan efter dagens tredje och sista intervju och ögonen tydligen gick i kors eftersom jag fick avbryta en omkörning på grund av att jag i sista sekunden insett att det inte var tvåfiligvägbana utan enfilig, ringde Maken och ville att jag skulle hämta honom ute i bushen. När Maken hoppade in i bilen hade han pepparkakor med sig till sin hungriga fruga. Precis vad jag behövde. Gulle dig.




Kommentarer
Postat av: Teza

Ät många så kanske jag vågar träffa dig snart :)

2010-11-23 @ 21:06:47
URL: http://situationsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0