Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Ni vet när man är så där trött om mornarna...

Ni vet när man är så där trött om mornarna, att man helt saknar rumsuppfattning. Sånna dagar man vaknar av att tårna krossas mot byrån när du stapplande är på väg till badrummet. Imorse tog jag mig förbi byrån i sengångstillstånd, vidare in i duschen. Ut ur duschen en stund senare, men ändå inte vaken. Men sen. När jag skulle föna håret. Där väcktes jag av min bristande rumsuppfattning när jag mitt i rörelsen knockade mig själv med fönen. Så trött imorse. Så trött efter jobbet. Men nu! När jag ska sova. Urpigg! Andra andningen jovisst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0