Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Nitlott

Hörde nummer två på min frikortslista imorse när han besökte min favoritradiokanal. Hjärtat hoppade till lite när de började prata frikort. Ni vet en sån där lista på ett antal kända personer som är okej att ligga med även om man är i en monogam relation. I alla fall han fick frågan om hans Hanna som hamnade i samma hiss som Zlatan igår hade fått frikort på Zlatan om hon ringt hem och frågat. Men Martin sa nej. Bestämt nej.

Det fick mig att tänka. Om jag nu har Martin på min lista, hur troligt är det då att jag får ligga med honom om han nu säger nej till Hanna och Zlatan?! Hanna lär ju säga fetnej till Martin när han står där med mej i hissen och ringer för att fråga. Nähä! För jag fick inte ligga med Zlatan. Precis. Måste tänka om och göra en ny lista. Ingen vits att ha nitlotter på listan.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jared Letho Ligger på Min frikorts lista på 1a plats den dagen jag skaffar pojkvän..=) Dock är jag singel så just nu Ligger han 1a på min blivande pojkvänslista=)

2010-11-17 @ 18:39:10
URL: http://snoffi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0