Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Råttorna stannar visst

Ni vet jag har skrivit om det ett par gånger nu. Till exempel här eller här. Min flytt alltså. Men för tillfället struntar jag i det. Jag stannar.

Gjorde en adress hos Wordpress.com, men kunde inte nyttja alla funktioner som jag ville, så jag tog bort den och bytte till Blogspot.com. Fast jag av nån anledning har fått för mig att jag inte gillar blogspot. Och så är det svårt att stava till. Bloggspot? Blogspott? .com? .se? Jag lär mig aldrig när jag ska skriva in andras blogspot-adresser. Men bestämde mig ändå för att ge den en chans.

Satt och filade på sidan och alla funktionerna hela helgen. Blev tillslut ganska nöjd. Då pratade jag med Teza: Jag vet hur man fixar wordpress.

Försökte regga tillbaka mig på wordpress, men det gick inte med samma adress som jag tänkt innan.

B.A.J.S.

Så medans jag velar om vilken värd jag ska regestrera mig hos, stannar jag här. Ni är ju ändå en trogen skara som tittar in här varje dag.

Tack och puss.

Kommentarer
Postat av: Fröken Svår

Har faktiskt också funderat på att byta till wordpress, men aldrig riktigt fått tummen ur... jag stannar nog jag också då, om det är krångligt. Nåt sånt trassel gillar vi inte :)

2011-04-05 @ 12:12:47
URL: http://neverbody.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0