Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Ebay nästa

Minns ni Jungfru Maria-osten och Jesus-toasten?


Idag när jag åt frukost uppenbarade sig det här på min macka:




Undra vad det döljer sig för hemligt budskap i min kaviarmacka? Vad är det den försöker säga mig? Är det Rb som i Rubidium i periodiska systemet? Eller är det en förkortning för något som jag inte har förstånd att förstå innebörden av?

Ja ni märker. Frukosten lämnar en hel del obesvarade frågor.

Undrar om jag också kan få 28000 US dollar för min periodiska system-macka?

Kommentarer
Postat av: KajsaLisa

Det var ju inte Jesus, det var ju Oscar Dronjak ( gitaristen i Hammerfall). Är helt säker, för jag höll mackan mot örat och lyssnade :)

2011-08-13 @ 01:10:45
URL: http://kajsalisasblogg.wordpress.com
Postat av: Åsa H

Jag såg en snopp.... Inte ett b. Men det kanske bara var jag...

2011-08-17 @ 21:54:21
Postat av: Fröken iDA

Det var nog bara du, Åsa. Nädå. Haha :)

2011-08-18 @ 19:35:33
URL: http://jagvillintevaratretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0