Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Kluven och kuvad

Fick idag veta att jag är en värdefull och uppskattad medarbetare. Till på köpet blev jag en liten gnutta rikare. Alltid nåt.

Fick också kännedom om att jag har en illojal kollega.
Ät b... och d., k......j....! skulle jag gärna säga till kollegan.
Men eftersom jag, citat, Månar aktivt om kollegor - stöttar, uppmuntrar, hjälper och sprider arbetsglädje, slutcitat, så är det väl bäst jag låter bli.

Kommentarer
Postat av: korven

Finns så mycket man kan säga, men som den fina kollega man är låter man bli. Duktigt! Kommer ju alltid finnas backstabbers så lika bra att skita i dem!

2011-02-24 @ 07:11:42
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Anso

Jag har också blivit lite rikare. Denna månaden blev äntligen nya lönen för 2010 klar. Fick retroaktivt från 1 april, heja! Nu är det snart dags för årets löpnesamtal....

2011-02-24 @ 19:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0