Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Bara för din skull

Idag damp Svägerskan och bihangen in på eftermiddagskaffe. Svågern skuttade i soffan av glädje och klappade händerna när jag tog fram kameran.

Jaaaa, nu hamnar vi på bloggen!
Nja
, sa jag. Brukar ju inte lägga ut bilder på folk där ju.

Jag såg hans besvikna blick.

Har grämt mig hela kvällen. Okej. Klart jag måste lägga ut en familjebild som visar hur trevligt vi hade det!







Storpysen, Svågern, Svägerskan, Lillpysen och Maken i soffan. Mätta och goa efter en smaskig fika.

Kommentarer
Postat av: Anso

Fin fin bild! Väldigt utlämnande, borde få gage! Borde få chansen att kamma mig till nästa gång :-)

2011-01-08 @ 23:13:41
Postat av: Camilla

Mkt fin bild!

2011-01-11 @ 11:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0