Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Dagens guldkorn

Tidig fredag idag och tid att göra alla mina ärenden som jag haft på att-göra-listan lääääääänge. For som en skållad råtta, men efteråt kan jag bara konstatera att alla mina leverantörer och servicemän/kvinnor verkligen är de bästa.

Synsam. Kortterminalen funkade inte, men de skickade ändå med mig 150 (!) par linser hem utan betalning och sa att det gick bra att komma in i nästa vecka. Tack.

Häradssparbanken. Bankkvinnan hade egentligen inte tid med mig, men tog ändå alla mina uppgifter, dubbelkollade makens uppgifter, samt drog ändå lite info och lovade att höra av sig på måndag. Men frågade sen om det var okej om det kanske dröjde till onsdag. Helt okej. Tack. Pratade sen med kundtjänsten, som snabbt fixade en beställning av ett nytt visakort och hjälpte mig med en utbetalning som ingen annan velat, som dessutom var utställd av en annan bank. Och hon tog inte ens en liten serviceavgift för det. Tack.

Apoteket. Så trevliga. Så kunniga. Så trygghetsingivande. Tack.

Gulle er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0