Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Femtontusentrehundrasextiofem för att vara exakt

Innan klockan slog ett nyss visade stegräknaren 15365 steg. Blir lugnt resten av dagen. På sin höjd orkar jag låta mig bjudas på mat hos Svägerskan. Låt gå för det.

Tack Åsa för en slagkraftig start på dagen och Erica för promenixen i det urhärliga vädret. Förresten Erica, om du håller ut till februari ska jag bjuda dig på semlefest. Det kan vi vara värda. Eller hur?




Kommentarer
Postat av: Erica

Visst kan vi hålla ut lite till och spara semlorna till semledagen!!! Då är vi verkligen värda en (eller ett par...) Nåt att se fram emot!

2011-01-22 @ 21:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0