Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Hur man knäcker min Make

1. Greja i köket en hel dag medan Maken är på jobbet.
(Bäst resultat blir det om vi dessutom sparat disken från gästbjudningen ett par dagar innan.)



2. MMS:a Maken en bild av diskbänken och skriv att "Det finns en överraskning till dig här hemma i köket. Det tar uppskattningsvis 1,5 timme att genomföra. Välkommen hem."

3. Redan efter ett par minuter bör ett desperat sms/telefonsamtal komma tillbaka.

4. Nu har jag två valmöjligheter. Antingen anser jag ha gjort mitt i köket.
Eller så överraskar jag min Make och diskar eländet och hamnar på så vis i en mycket bra position, där Maken gärna återgäldar min godhet på något vis.




Jag kavlade upp ärmarna och funderade på vad jag skulle föreslå som återgäldning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0