Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

iDA 4 år

Det regnar. Det har det gjort hela dagen. Maken och jag har i princip bara slöat hela vår vakna tid. Sen spelade vi lite kort och jag blev fyra år igen och hotade att slänga ut hela kortleken över golvet om jag förlorade "Och DU får plocka upp!" surade jag till Maken.

Jodå. Tack och lov. Jag vann. Med tio poäng. Det sura var ju att jag stor-ledde i början och sen -nästan- förlorade. Men som sagt. Jag vann. 

20110728-222636.jpg

Kommentarer
Postat av: mikael

Segerns sötma!



Hur är sommaren?

2011-08-01 @ 11:37:12
URL: http://montani.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0