Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Man gör så gott han kan

Har precis tittat på firandet av vår fina Kronprinsessa.  Martin Emtenäs gjorde så gott han kunde, men publiken var svårflörtad. Stackare. Men Maken och jag tyckte du var rolig. Ibland i alla fall. Det där med kräftorna var hur som helst lite fyndigt.  Kungen däremot höll mest på och styrde med sin plastpåse. (Fem miljarder designers och i.n.g.e.n. kan fixa en schyst regnponcho?!) Carola måste ha tagit Pippis alla Krumelurpiller alternativt gått lös på stora Botoxsprutan, eftersom hon var slätare än farmors finduk. Upptäckte också att jag är alldeles för gammal för Eric Saaaaaaaaaaaaade eftersom jag hellre gick på kvällspromenad än lät mig uppröras över "hur ser han ut?!". Madde måste haft en dålig dag med tanke på vad hon hade på sig och hennes frisyr. Tyskamerikanen däremot charmade mig helt! Vilken fena på fiolen! Inget fel på den finmotoriken inte.  Grattis Victoria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0