Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Maski Hallonnen

20110718-131724.jpg

"I årets hyra ingår att plocka trädgårdshallonen"

Modershjärtat hade lika gärna bett mig hugga av mig tre fingrar eller springa en mil. I alla fall det sista hade jag gjort utan att tveka trots att jag är lika otränad som frontfiguren i LasseStefanz. 

Efter att ha kört handen i otaligt många spindelnät och därpå, lika många gånger, hoppat en meter som följd, var så första litern plockad. När liter nummer två tillslut var genomliden, där Maken hjälpte till under sista halvlitern, kände vi att hyran i alla fall var betald för de nätter vi sovit hittills.

20110718-132540.jpg

Kommentarer
Postat av: KajsaLisa

Dom ser i alla fall goda ut. Starkt jobbat.

2011-07-20 @ 00:58:27
URL: http://kajsalisasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0