Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Hot eller not

Hade på mig en liten kofta idag. Eller kalla det bolero om du vill.
Gjorde ett ärende på stan innan ett möte idag och eftersom det var så varmt tog jag av mig koftan en liten stund i butiken, men satte på mig den när jag gick ut igen. Sen tågade jag genom halva centrum. Träffade en bekant och pratade en stund. In en sväng i matbutiken och så till bilen. När jag kom tillbaka till jobbet insåg jag när jag såg mig i speglen att koftan satt upp och ned.

Hoppsan snyggve!

Efter mötet drog jag på ytterligare ett ärende, och på vägen dit ringde telefonen. Eftersom jag hade stora öronhängen som är i vägen när man mobilpratar tog jag ur den som satt i vägen. Ja, nu kan ni räkna ut själva hur osymetrisk jag måste sett ut i butiken där jag stod och pratade länge och väl med expediten.

Så.kan.det.gå.

Kommentarer
Postat av: Teza

Ha ha! Är bara så glad att det inte hände mig. Och vet du vad, nu har jag likadana örhängen i båda öronen, trodde du inte va?

2011-06-08 @ 21:02:39
URL: http://situationsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0