Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

iDA fixar biffen

Kommer ni ihåg den här händelsen som gav mig psykbryt?
I alla fall. Jag fick svar från Arla. De vågade ju inte säga rakt ut att det var fel på mig, utan skylde på en miss i kvalitetskontrollen. Personligen tror jag inte att de har någon kvalitetskontroll överhuvudtaget. En myt helt enkelt.

Hur som helst.

Häromkvällen skulle Maken och jag äta lite kvällsmat och döm om min förvåning när jag öppnade yoghurten!



Tadaaaaaa! Skruvkork!
Som på den gamla goda tiden.

Så mitt brev tog skurv helt enkelt. Arla ändrade produktionen för att Fröken iDA var pissed off. L.O.V.E.L.Y.

Nåt mer ni vill att jag ska ordna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0