Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Idag blev jag glad när

• pojken, vars mor inte tycker om mig, rusade fram till mig, mitt framför hennes ögon, och gav mig en bamsekram det första han gjorde imorse.

• min mindre uppskattade kollega meddelade att hon nog inte skulle ha samma tjänst till hösten. Hurra! tänkte jag, det låter ju lovande.

• barnen på jobbet var ovanligt duktiga vid ovanligt många tillfällen. Fröken likes!

• det var sånt underbart väder. Tog på mig sneakers. Det var för kallt, men det var ändå härligt.

• Kisse blev så glad när jag kom hem. Då känner man sig efterlängtad och uppskattad.

• min fina Make utan krusiduller och påpekanden fixar och sköter hemmet tillsammans med mig.

• Maken informerade att vi visst hade potatis hemma, så vi kunde laga det jag varit så sugen på i flera dagar: raggmunk! Åh.så.gott!


Vad har gjort er glada idag?


Kommentarer
Postat av: Anso

Blev superglad när jag gick igenom besiktningen hos tandläkaren utan endaste anmärkning!

2011-03-15 @ 22:32:24
Postat av: Teza

Jag bara undrar, hur kan man inte tycka om dig? Har hon en lättare hjärnskada? Alla tycker ju om dig!

2011-03-16 @ 17:57:30
URL: http://situationsandberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag blev ganska glad av att läsa att andra är glada? :D

2011-03-16 @ 21:08:02
URL: http://jillbutton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0