Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Jag är alldeles för ung

Tänka sig.
Idag satt jag och tänkte att åh om jag bara vore lite äldre.

V.A.?!
Moi? En önskan om att vara äldre??

Har suttit i två möten på jobbet idag. Först med mina äldre kollegor. De har så mycket kunskap och är så trygga. Kände mig verkligen som den rookien jag är. Även om jag också gjorde bra ifrån mig.

I det andra mötet satt vi med några föräldrar. Jag var tvungen att tydligt förmedla våra orostankar och funderingar kring deras barn. De uttryckte en massa kritik till skolan och ställde sig mycket tveksamma till det vi framförde. Önskade så att jag hade mer erfarenheter med mig. Att jag var lite äldre och lite klokare.

Men trots allt avslutades mötet med att föräldrarna talade om vilket förtroende deras pojk har för mig och hur nöjda de är med mig och önskade att jag skulle fortsätta med deras sons klass till hösten. Kändes mycket bra. Trots att jag bara är tjugonio år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0