Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Simsalabim

Tittade på underbara Trinny och Susannah igår på TV4+, som är i Sverige för att styla om icke-fashionistas och mode-handikappade Svenskar.

Jag hade gärna låtit mig göras om. Mer än gärna. Från topp. Till tå. Total make over. Någon som ger mig en spark i rumpan och sen ett kreditkort. Någon som talar om för mig att "Aaaah, Barbamamma-form, du måste ha just sådana här kläder!" eller "Med såndana himmelska bröst borde du givetvis ha just den här typen av BH."

Det spelar ingen roll om det är Trinny och Susannah, Tim Gunn eller Fab 5-gänget som förvandlar mig. Eller någon annan insatt person med öga för det där.

Oktober. Den nionde. Min trettioårsdag.
I'm just sayin'.


Kommentarer
Postat av: Anso

Men gumman, du behöver ju inte en makeover, du är perfekt som du är :-)

2011-03-29 @ 20:02:33
Postat av: Anso

Fast det skulle i och för sig vara trevligt med det där kreditkortet...

2011-03-29 @ 20:03:21
Postat av: KajsaLisa

Men om du struntar i stylisterna, så får du ju mer pengar till kläder. Vissa affärer har ju "personal shopper" som hänger med runt. Googla på det och kolla. Själv föredrar jag hallspegeln och lite självkritik. Om jag nu verkligen har det :)

2011-03-30 @ 02:06:27
URL: http://kajsalisasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0