Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Det var på håret

img_3046 (MMS)

Vi har varit i Staden, Maken och jag, och friserat oss. Det är ett helnöje och man är alltid på gott humör när man lämnar Greger The Hårguru. Han är fylld av fördomar, och drar sig inte för att ventilera dem. "Jag vägrar tro att det finns en enda manlig frisör som ärligt kan säga: Jag är så lycklig med min fru! - Längst inne är de alla gay. " Ibland jämför vi våra förhållanden - "Igår lyckades jag få min man att fatta hur puckad han var i helgen, hur gör du med Maken i sådana situationer?" Det är verkligen ett sant nöje att träffa min frisör. Han bjuder på så många skratt och så blir man fin på köpet. Toppen!


Kommentarer
Postat av: mikael

För mig har det alltid inneburit ångest att gå till frisören. Nu har jag hittat en frisörska som är helt kanon. Den bästa faktiskt :)

2011-05-17 @ 15:46:18
URL: http://montani.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0