Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

iDAs kluriga dilemmafråga

Jag tänker så bra när jag är ute och går.

Ibland tänker jag lite bättre än andra gånger.

Ofta tänker jag på jobbet. Eller familjen. Och vänner. Ibland på katten. Och vädret. Eller stora världsfrågor. Som fred. Och hur man kan utrota hungern.

Ibland däremot känner jag att mina tankar är större än så.

Som häromdagen. När jag kom på en klurig dilemmafråga som jag klurade på under flera hundra meter.

Vad skulle du välja: att för resten av livet stinka frityrolja, verkligen jättejätte mycket flottig, inbiten lukt som inte går att duscha bort eller för all evighet bara kunna känna doften av den suraste äggfisen (som bara du känner lukten av)?

Som sagt. Ibland tänker jag lite bättre än andra gånger.

Men.vad.skulle.du.välja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0