Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Skrattar bäst som skrattar sist

Det är inte så roligt att vara Fröken iDA nu. Tänkte inte gå in på det, men istället för ett vanligt inlägg bjuder jag på två roliga historier jag läste i Facebook-gruppen Eriks fräckisar. Är ganska svårimpad när det gäller roliga historier. Antingen saknar historien poäng enligt min mening, eller så missar jag poängen och fattar långt efter alla andra. Pinsamt.

Men de här två tyckte jag faktiskt var riktigt roliga. Den ena av dem roade dessutom pappa prästen rejält. Det var underhållande i sig, bara det.

"Nu alla tjejer, ska ni få höra,
vad man med en hårfön kan göra.
Sätt den för muffen och susilisus,
så har du fått dig en fladdermus!"

"Vet ni hur de finska graviditetstesten fungerar?
Jo, de tar en flaska Finlandia och stoppar upp i hufsatufsa. Om innehåller i flaskan har minskat när de tar ut den, är det folk där inne!"


Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0