Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

The Sunny Side

Igår var tv-nätet nere. Det kan ju egentligen spela roll, eftersom det var så himla fint väder och vanliga normala människor hade tillbringat dagen ute. Men inte iDA och Maken. Nädå. Vi började röja och städa och greja. Och på i bakgrunden hade vi Solsidan säsong 1.

Har aldrig förstått vitsen med Solsidan. Alla säger succé. Jag säger va?

Men efter ett par avsnitt så tog den sig faktiskt. Bitvis var det riktigt roligt. Ibland bara vansinnigt pinsamt. Som när Alex inte vågar säga sanningen till sin mamma, eller när Ove är fruktansvärt jobbig och snål.

Men däremellan myser jag faktiskt.

Tänk vilken tur att internetbutiken skickade fel beställning till oss. Annars hade jag aldrig tagit del av The sunny side.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0