Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Hemligheten

Minns ni min farmor? Hon var ju helrisig då ett tag i januari, men tog sig på nåt vis ur det där.

Våren gick och sommaren. Och snart är hösten också gamla nyheter.

Om 52 dagar fyller farmor 100 år! Hurra!

Tidigare i veckan blev hon intervjuad och undersökt av forskare från Karolinska sjukhuset som ville veta hur i allsindar man kan bli så gammal.

Det är väl ingen konst, sa Maken, det är ju bara att se till att överleva.

Min Make kommer nog bli minst 300 år, bara han bestämmer sig för det. Tydligen är det så det funkar.

Kommentarer
Postat av: mikael

Tack för alla lyckönskningar. Imorgon bär det av.

Lite resfeber har jag allt.



Jag som försöker hålla mig i form kommer dö först av alla :)

2011-11-03 @ 09:34:01
URL: http://montanis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0