Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Vi delar på de sista smulorna

Imorgon smäller det! Verkar som om en hel del människor tänker dyka upp på eftermiddagsfikat. Kul! Men nojar lite över om kakorna kommer att räcka. Har ju bara gjort en sats av varje. Men det ordnar sig nog.

Var hos svärmor och hämtade det jag hade i frysen hos henne. Bara det fyllde en Ikea-påse, så det kommer nog att räcka.

Om inte svägerskan äter upp allt vill säga.

20111007-232531.jpg

Kommentarer
Postat av: Anso

Tur att jag inte läste detta innan jag kom på fika, då hade jag ju inte vågat ta några kakor :-)

2011-10-08 @ 21:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0