Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Matkonstnär

Dagens svamprunda fick bli en svampstuvning till en omelett.

20110918-171542.jpg

Jag vet att vissa läsare av bloggen envist anser att jag borde döpa om den till "Jag är snart trettio, fast jag beter mig som åttio". Men det är bara elakt förtal, man kan visst vara tjugonio och lalla i skogen efter svamp var och varannan dag, lägga sig kl nio och gilla husmanskost. Dessutom gillar jag mysiga hemmakvällar och promenader.

Men hur som helst. Dagen omelett blev ett konstverk i sig. Eller rättare sagt förberedelserna blev det.

Ska börja kalla mig Matkonstnär från och med nu.

20110918-172511.jpg

Kommentarer
Postat av: Louise

Underbar "smajly" med äggen... hi hi

2011-09-19 @ 00:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0