Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Strike

Ni vet igår, när jag tyckte att jag hade världens sämsta arbete och hur dåligt jag och mina kollegor mår av situationen på jobbet. Hur som helst så fick jag nog och mailade BUF-ordförande, förvaltningschefen och kommunalrådet och upplyste dem om vårt läge.

Jag var trött, ledsen och uppgiven.

Och poängen gick tydligen fram. Innan halv nio i morse hade jag fått första svaret från BUF-kvinnan som dessutom bokade in ett besök hos oss imorgon. Vid lunch fick jag svar från förvaltningschefen.

Jag var rätt nöjd bara av det. Sen nu ikväll fick jag höra att självaste kommunalrådet hade ringt och sökt mig på jobbet idag, men skulle återkomma imorgon igen eftersom jag gått för dagen. Inte illa.

Tre av tre. 

Känns skönt att de tog mig på allvar. Mina kollegor var supernöjda med min insats. Hoppas det leder till något bara.

Kommentarer
Postat av: Teza

Heja Ida, du är GRYM!

2011-09-15 @ 18:32:46
URL: http://situationsandberg.se
Postat av: Sanna

Kan inte du komma till mitt jobb och styra upp det också? Snällaaaa

2011-09-15 @ 20:19:25
URL: http://jillbutton.blogg.se/
Postat av: Anso

Heja, heja, heja!!!!!

2011-09-15 @ 20:32:05
Postat av: Louise

Jag förutspår en framtid inom politiken...

2011-09-19 @ 00:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0