Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Hundar och Högar i Hålan

Igårkväll var jag hos mor och far i en annan håla där de bor med sin hund. Underbara hund. Och han var SÅÅÅÅ hungrig sa han. Han provade att fjäska vackert vackert och när inte det funkade så försökte han charma oss genom att leka med bollen. (Alternativt försökte han äta upp den i vild desperation, svårt att avgöra.) Snälla.ge.mig.mat.




För övrigt fanns det snö i Hålan. Så nu älskade make. Jag vet att du längtar. En förhandsvisning för dig enkom. Snökollektion 2010. Så ser den ut. Same procedure as last year. Snart är det din tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0