Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Jag är en bra fru

Helgen bjöd på lite omsorg av Kitty. Maken skruvade och jag rullade. Sen lärde Svärfar mig hur man kollar lufttrycket i däcken. Och så pillade jag bort småsten från Kittys vinterpjucks. Kändes nästan som jag petade tänderna på henne.

Funderar seriöst på att söka extrakneg på en tävlingsdepå, för vilket team vi var Maken och jag!





Avslutningsvis åkte jag själv och duschade Kitty och skrubbade henne så att hon nu glänser så fint, så fint. De kunde haft det värre, Maken och Kitty.


Kommentarer
Postat av: b

Har också bytt dubbdäcken ... på cykeln :)



2011-04-18 @ 09:33:41
URL: http://montani.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0