Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Min påsk

Lite påskmust kanske?




Hemmagjord långfredagssushi med kompis-Louise.




Känslosamt besök på olycksplatsen på väg till päronen.




Siktat årets första orm. Hu.




Påskfirande på släktgården. Underbar vår och massor med barndomsminnen.







Kvällspromenad med Vovven över härliga hagar och förbi...



...stenen som kallas... HUNDHUVUDET!



Avslutningsvis förbi mitt första hem, den lilla stugan.



Sen var vi trötta.




Påskdagen varm som sommar. Kortspel ute med mormor och så middag i trädgården.


Kommentarer
Postat av: Lövis

Följer gärna med en helg längre fram... =o)

2011-04-25 @ 19:09:58
Postat av: korven

Tack så hemskt mycket! Fast jag fyller i maj så det blir grattis i försott! ;D



Duktigt av er att göra egen sushi! Och helt plötsligt skulle alla gubbar ner och köpa "påskmust"!

2011-04-26 @ 07:45:42
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: b

Måste försöka fixa sushi på hemmaplan nångång.

Är det svårt?



2011-04-26 @ 12:19:56
URL: http://montani.bloggplatsen.se
Postat av: Fröken Svår

Mm, den där sushin ser ju grym ut. vill ha

Och vad vacker skuggbilden var! Den skulle ni förstora och hänga upp hemma :D

2011-04-28 @ 12:33:45
URL: http://neverbody.blogspot.com/
Postat av: Lövis

Och mumsig var den oxå, den hemmagjorda sushin...

2011-04-28 @ 22:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0