Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Ompysslad

Fick finbesök av mamma och pappa igår som kom och pysslade om sin dotter. De styrde med godaste finlunchen och inspekterade nyheterna i lägenheten.



Sen fortsatte kalaset på balkongen där mina underbara päron svängde friskt mellan att vara trångsynta pensionärer och fnissiga tonåringar. Och hur var det nu med grädden? Den funkade inte till kaffet, men till jordgubbarna?



Gammelvovve tjurade som värsta bebisen när det äntligen var matdags. Såååååå hungrig. Men såååååååååå övertygad om att han inte tänkte äta i den alternativa matskålen som erbjöds hemma hos Fröken iDA.



När väl den bortklenade vovven fått kulorna uthällda på golvet och slukat allt i ett nafs gav han sig på Kisses lekråtta, som efterrätt. Jag räddade den i sista stund. Men se vad tuffsig den blev, stackarn.



Va, jag har inte gjort nåt? Jag ligger här och låtsas bry mig om nåt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0