Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Rekreation

 
Maken och jag tillbringade hela helgen hos päronen i Hålan där de bor. Det var en sån där härlig helg där vi blev ompysslade och omhändertagna. Men vi passade faktiskt på att vara lite till hjälp också, och bar lite tyngre grejer som päronen inte rått på. Tur att Maken är sån karlakarl som reder ut muskulära situationer, till svärföräldrarnas förtjusning.

För övrigt stal Vovven som vanligt showen och mitt hjärta där han for fram som en kanonkula ena sekunden för att i nästa slänga sig utmattad ner och vila en stund och så komma på att det var matdags. Eller i alla fall kan man ju alltid hoppas att det är dags för mat.

   
 


Vi avslutade kvällarna med att maniskt stirra på min sövande lavalampa som mamma rotat fram ur någon garderob.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hallå, jag undrar en sak bara & skulle va kul om du ville svara o gärna säga varför, jo jag undrar om vem du gillar mest av nomi & ola, vore kul att se vad folk tycker, tyckte de var passande då båda två ses ikväll på tv! :D svara gärna här: http://robinhoods.se/2011/march/ola-vs-noomi-this-or-that.html#comment

2011-03-27 @ 21:36:31
Postat av: Teza

Vilka härliga bider, älska den på trädet!

2011-03-28 @ 17:37:25
URL: http://situationsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0