Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Sanningens man

Var på tjejfest hos Erica igår. Fniss och skratt och rosépremiär.

Jag hade som sagt (lite förläget) med mig det här bidraget, men det visade sig snabbt att jag hade ingenting att skämmas för. Det var nämligen ett festligt gäng tjejer som samlades, där ingen brydde sig om ytan. Det viktiga är ju innehållet.



Så resonerade i alla fall vi och hällde glatt upp rosébidraget från Anna som serverades á la Stomivarianten, i en matchande systemkasse. Påsen i påsen.



Efter ett tag kom killarna över till oss. De hade egentligen sin fest hos grannen, men hur kul är det med bara killar? Ericas man Anders ropade nåt glatt om sushi när han såg mig Tack för senast ... kram kram ... Vet du?! Vet du att jag inte kunde bajsa på fyra dagar efter sushin?!

Att Erica inte framfört detta till mig kunde han inte förstå. Har hon v.e.r.k.l.i.g.e.n. inte sagt något?!

För övrigt blev jag anklagad för att vara trångsynt när jag tackade nej till ett ihopparningsförslag. Ja det är svårt att vara alla till lags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0