Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Svartsjukedrama

20111007-233311.jpg

Vem har stått här i natt? fräste Kitty när vi parkerade tidigare i eftermiddags. Jag känner allt lukten av nån annans gummi och asfalten känns inte som den brukar.

Jamen, du vet ju att jag tvingades låna svärmors röda när du skulle på service, försökte jag, och förbannade Kittys intuitiva svartsjuka.

Tycker ändå inte om att den där lilla skiten snor min nattplats så fort jag vänder bagagen till, morrade Kitty.  

Härligt att ha dig hemma igen i alla fall, svarade jag. Du hade visst skött dig exemplariskt sa servicekillen. Bra jobbat. Fortsätt så, så får du sova här på din plats många nätter framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0