Men okej då. Det är väl inte så farligt att vara tretti. Men inte trettiett. jag vill inte vara trettiett.

Om man skulle byta

20110924-121702.jpg

"Jag lider med dem" sa Kitty när jag berättade om dagens bilannonssida, att det tydligen inte är rött som gäller nu. "Men det borde ju alla fatta, i alla fall tillverkarna, att det är väldigt fel med rött. Det är precis som med hund- eller kattavel. Vissa raser går helt enkelt inte i vissa perioder. Nakenkatter till exempel. WTF? Hade de där bilarna varit människor och bott i Brasilien så hade de varit gatubarn alla gånger. Ingen som vill ha dem."

"Nu tycker jag du spårar ur och närmar dig hal is" avbröt jag. "Tyckte bara det såg lite roligt ut, den där bilden, med nästan bara röda bilar till salu. Skulle kanske slå till på en röd istället. Lite gladare än grå."

"Grått är fint. Och klassiskt" svarade Kitty. Sen var hon tyst resten av resan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0